in januari heb ik mijn kaart moeten blokkeren waarmee ik zwift betaalde , ik voerde mijn nieuwe kaartnummer in en deze werd niet aanvaard , dit was nochtans een masterkaart , en nu plots een maand nadien zie ik dat mijn kaart nu toch zou aanvaard zijn ( laatste 2 cijfers zijn enkel zichtbaar ) maar mijn lidmaatschap zou maar binnen een paar weken starten , en mijn gratis proefperiode is reeds voorbij , wat zou het probleem kunnen zijn dat ik niet ommiddelijk kan beginnen met zwiften
Hoi @Walter_Beerens
Welkom op de forums!
We vragen je om hier op de forums geen accountinformatie te bespreken, aangezien dit geen veilige plek is om persoonlijke informatie te bespreken. We vragen je wel om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Dat gezegd hebbende, zie ik dat u ons al een e-mail heeft gestuurd en dat iemand hierover binnenkort contact met u op zal nemen.
Welcome to the forums!
We do ask that you don’t discuss account information here on the forums as this is not a secure place to discuss personal information. We do ask that you reach out directly to us. That being said, I do see that you have already emailed us and someone should be reaching back out to you about this shortly.