Ijken Elite Suito

Hallo iedereen, ik ben volledig nieuw op Zwift en dus ook dit forum. Ik wou mijn Elite Suito ijken op Zwift, hiervoor had ik naar de YouTube video gekeken. hierin spreekt met over 3 stappen, versnellen naar een bepaalde snelheid en dan stoppen met pedaleren om te laten uitlopen. Als in de ijking start zoals aangegeven in de video krijg ik een tekst waarin staat dat ik moet versnellen tot 37 km/h en dat stoppen met pedaleren. Als ik echter begin te trappen verandert de tekst naar houd deze snelheid aan en blijft hier op staan. ik heb ook gemerkt dat in de achtergrond een rit begint te lopen. Ook heb ik 5 stappen ipv de 3 stappen in de video. Kunnen jullie mij hiermee helpen. thanks

Hi @dirk_van_dyck4793

I would suggest calibrating using the Elite app. The calibration is saved on the trainer.

Hallo Dirk,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Hoe heb jij dit opgelost? Gr. Joeri.

Ik heb wat opzoekingen gedaan en info van de zwift Community, het blijkt niet te werken maar via de elite app kan je ook ijken. En dat zou dan in orde moeten zijn voor zwift

Ik heb sinds enkele dagen een Flux Smart 2. Via de app geprobeerd te kalibreren met de Tacx app.

Maar helaas… ik moet überhaupt heeeel hard trappen op net de 30 aan te tikken voor het voltooien van de kalibratie.

Spijtig dat er verder geen informatie is te vinden over de 5 stappen van kalibreren…ik loop vast bij 3.