Watten bare forsvinner flere ganger under 45 min, noen som kan hjelpe?

Satt på 45 minutters ritt i går hvor watten bare forsvant 8-10 ganger mens jeg fortsatt hadde føttene i bevegelse.blir bare stående i veikanten før jeg plutselig starter igjen etter 10-20 sekunder. veldig irriterende. har en tacx flow smart rulle med ant som er 2 år ca.
Noen som er mere ekspert enn meg??

Hi @Geir_Jaegtvik_ssk

Hei - aplogies for Google-oversettelsen.

Vi har et Support Hub som kan svare på spørsmålet ditt (ikke på norsk, men på flere andre språk)
https://support.zwift.com/en_us/tacx-trainer-issues-SJ14UI_VB

Du har kanskje bedre hell på denne treneren ved å bruke en ANT + dongle på datamaskinen din i stedet for å bruke Bluetooth?

Hei. Hvis du forklarer oppsettet ditt på engelsk her er det flere som kan hjelpe. Pass på å få med hvordan du kobler opp rulla (Bluetooth eller ANT+ ) og hva slags enhet (PC/Apple?)

Jeg er ikke skspert, men høres mest ut som det er et problem i kobling mellom rulla pg PC(?). Har du noe annet i nærheten som kan påvirke signalet (feks mikrobølgeovn). Prøv å koble rulla via bluetooth eller via companion app på telefon. Prøv å koble ANT med en forlengerledning så mottakeren ligger liek ved siden av rulla. Du kan også teste nettet ved å koble ut nettet mens du er på zwift. Da forsvinner alle andre syklister, men du skal kunne sykle normalt. Hvis problemet er der da også har det ikke noe med nettet å gjøre.